spotting… aeroport Barcelona-El Prat 2015jun19 + 1 Open Day ( gràcies à Paolo )

bloc@ires…

Quan vaig assistir a l’ spotting… Open Day aeroport Barcelona-El Prat 2015jun19 quan s’ enlairava l’ avió Boeing B777-300ER de la Singapore Airlines… la Senyora ‘bateria’ de la Senyora ‘càmera’ va dir ‘prou…’ i vaig quedar ‘in albis’…

Sort què tenia a la vora a en Paolo… també amb la Leica M8 i veîent la incidència… em va dir què em faria unes còpies…

Doncs ací les teniu… ( cal a dir… què el què us dona la esquena sóc jo… amb un perfil ‘treballador’… ).

Agraeïxo les còpies d’ en Paolo… son molt ‘maques…’

L1002464 L1002483 L1002493 L1002494

Espero us agradi… Salut, Gràcies… boix*

Leave a Reply

